...

بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد با سابقه بالا

این روزها استفاده از وکیل خانواده ای که دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه امور خانواده باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد به دنبال وکیلی هستند که در نزدیکی و مجاورت آن ها بوده و بتواند با صرف کمترین وقت به آنان در حل مشکلات حقوقی خود کمک کند. بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد یکی از این موارد است افراد زیادی آن را جستجو می کنند.

در گروه وکلای خانواده ما این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید از بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر گونه خدمات حقوقی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید. در این مقاله از گروه وکلای خانواده تلاش می کنیم تا شما را با بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد و وظایف و ویژگی های چنین وکیلی آشنا کنیم. برای آشنایی با کلیه نکاتی که لازم است در خصوص بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد بدانید مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

وکیل خانواده کیست؟

وکیل خانواده همانطور که از نامش مشخص است به وکیلی گفته می شود که در حوزه موضوعات و امور خانوادگی مشاوره حقوقی داده یا با اعلام وکالت و ارائه سایر خدمات حقوقی مانند تنطیم دادخواست و حضور در جلسات رسیدگی در دعاوی خانوادگی دخالت دارد. با تخصصی شدن همه رشته ها در دنیای حاضر رشته حقوق هم یا هرچه گسترده تر و پیچیده تر شدن اموری که با آن ها سر و کار دارد تبدیل به زیر شاخه هایی تخصصی شده است که حقوق خانواده یکی از آن ها است.

وکیل خانواده کیست

فرجام خواهی طلاق بیشتر بخوانید: فرجام خواهی طلاق چیست و چگونه می باشد؟

به همین دلیل به وکیلی که با تمرکز مطالعه و فعالیت حرفه ای خود بر این رشته در آن تخصص ویزه کسب می کند وکیل خانواده می گویند که در این مقاله علاوه بر امکان دسترسی به بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد  قصد داریم شما را بیشتر با ویزگی های و حیطه عملکرد چنین وکیلی آشنا کنیم.

بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد چه کسی است؟

بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد همانطور که گفته شد مانند هر وکیل خانواده وکیلی است که اولا در حوزه خانواده دارای تخصص ویژه باشد و در وهله دوم در این زمینه تجربه کافی داشته باشد تا بتواند در هر چالش حقوقی بهترین راه حل ممکن را در سربه ترین زمان ممکن ارائه دهد. علاوه بر این، از دیگر ویژگی های مهم بهترین وکیل خانواده در سعادت این است که دارای قدرت مذاکره و چانه زنی بالا باشد تا بتواند تا جای امکان میان طرفین یک توافق مکتوب ایجاد کند.

در واقع در بسیاری از دعاوی خانواده به دلیل قوانین خاصی که بر آن ها حاکم است، بهتر است طرفین پیش از مراجعه به دادگاه به توافقی مکتوب برسند و از اطاله دادرسی و صرف هزینه های بیشتر جلوگیری کنند. در این موارد حضور وکیل خانواده مجرب به طرفین کمک می کنند در عین آشنایی با حق و حقوق خود با طرف مقابل به توافق برسند و بر اساس توافق خود هر اقدام حقوقی دیگری را در دادگاه یا مراجع رسمی دیگر پیگیری کنند.

انحصار وراثت چقدر طول می کشد بیشتر بخوانید: انحصار وراثت چقدر طول می کشد؟ آشنایی با گروه وکلای خانواده

بنابراین بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد بر اساس میزان تخصص و تجربه در امور خانواده، میزان تسلط بر رویه عملی دادگاه های خانواده و قدرت مذاکره و چانه زنی خود تعیین می شود که گروه وکلای خانواده می توانند شما را با چنین وکیلی آشنا ساخته و شما را از دانش و تخصص او بهره مند سازند.

بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد در چه زمینه هایی کار می کند؟

همانطور که گفته شد وکیل خانواده به وکیلی گفته می شود که به طور خاص و متمرکز در زمینه حقوق خانواده فعالیت می کند. در نتیجه قاعدتا هر امر حقوقی که در حیطه حقوق خانواده قرار بگیرد در واقع در حیطه کاری وکیل خانواده هم قرار دارد. اما سوال بسیاری از مردم که به طور تخصصی با حقوق خانواده آشنایی ندارند این است که دقیقا چه اموری مشمول حقوق خانواده و در نتیجه از جمله تخصص های بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد هستند؟

در این قسمت بخشی از اموری که بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد انجام می دهد و به طور کلی هر وکیلی که در این حوزه تخصص دارد در خصوص آن ها فعالیت می کند را برای شما توضیح می دهیم.

طلاق به دلیل نداشتن رابطه زناشویی بیشتر بخوانید: طلاق به دلیل نداشتن رابطه زناشویی

  • مشاوره ازدواج: وکلای خانواده به مردم توصیه می کنند تا قبل از انعقاد عقد نکاح و تنظیم سند رسمی حتما با یک وکیل متخصص در این امر مشورت کنند تا از بروز مشکلات جدی در آینده و در هنگام بروز اختلاف میان طرفین جلوگیری کنند. برای مثال در صورتی که زن پس از مشاوره با وکیل بسیاری از حقوق مثل حق طلاق، حق مسکن، حق اشتغال و… را به دست آورد در آینده با مشکلاتی مانند محدودیت در طلاق مواجه نمی شود. نمونه دیگر که نیاز به مشورت دارد مهریه زن است که اگر پس از مشاوره با وکیل مورد توافق قرار گیرد منجر به مشکلات مرد در آینده و مطالبه مهریه از سوی زن نمی شود.
  • امور مربوط به طلاق: یکی از پر چالش ترین دعاوی خانواده که حجم زیادی از این دعاوی را در دادگاه های خانواده به خود اختصاص داده است دعوای طلاق است که با توجه به نوع خود پیچیدگی های خاصی می تواند داشته باشد. برای مثال طلاق یک طرفه از سوی زن یعنی طلاقی که مرد در آن رضایتی به جدایی ندارد و فقط زن خواهان طلاق است، یک دعوای بسیار پیچیده است که ممکن است برای ماه ها و حتی سال ها به طول انجامد.

اما استفاده از وکیل بهترین وکیل طلاق توافقی به شما کمک می‌ کند تا حد امکان مسأله خود را از طریق مذاکره و توافق با طرف مقابل حل کنید و در صورتی که درمورد برخی مسائل توافقی حاصل نشود تا جای ممکن حق و حقوق خود را در روند رسیدگی به دعوا حفظ نمایید.

  • مطالبه مهریه و نفقه: در کنار دعوای طلاق دعاوی دیگری نیز امکان طرح شدن دارند که هر یک از آن ها از قوانین و مقررات خاص خود پیروی می کنند. برای مثال مطالبه مهریه و نفقه یک دعوای مجزا از دعوای طلاق است که بدون درخواست طلاق هم امکان طرح شدن در دادگاه های خانواده را دارد. ممکن است در برخی موارد به دلیل اختلافات میان زن و مرد این دعاوی با یکدیگر تداخل پیدا کنند و نتیجه هر کدام بر روی دیگری اثر بگذارد. برای مثال، اگر مرد بتواند با طرح دعوای الزام به تمکین عدم تمکین زن از مرد را اثبات کند، زن دیگر مستحق دریافت نفقه خود در مدت زمان عدم تمکین از مرد نیست. نمونه دیگر دعوای مطالبه مهریه از طرف زن است که گاهی اوقات به عنوان اهرم فشار به مرد برای مجبور کردن او به رضایت به طلاق توافقی طرح می شود.

در این موارد وکلای خانواده با طرح دعوای مطالبه مهریه تلاش می کنند تا مرد را به طلاق توافقی با زن که به مراتب راحت تر از طلاق یک طرفه است راضی کنند. در مقاله زیر بیشتر با دعوای مطالبه مهریه و نقش وکیل در آن آشنا می شوید:

بهترین وکیل مهریه در تهران با سابقه بالا

  • حضانت فرزندان: یکی دیگر از مواردی که در کنار دعوای طلاق طرح می شود و باعث بروز اختلافات بسیاری میان طرفین می شود این است که حضانت فرزند پس از طلاق با چه کسی باشد. بر اساس قانون حضانت فرزند تا ۷ سالگی با مادر است و پس از آن تا زمان بلوغ حضانت بر عهده پدر خواهد بود. اما ممکن است طرفین توافقی بر خلاف این امر داشته باشند که باید توسط وکیل صورتجلسه شده و به رؤیت و تایید دادگاه برسد. همچنین ممکن است والدی که حضانت به عهده او است صلاحیت خود را از دست بدهد که در این موارد با کمک بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد می توانید دعوای سلب حضانت طرح کنید و حضانت را از والدی که صلاحیت نگهداری از فرزند را ندارد بگیرید.
  • ارث و وصیت: یکی دیگر از مواردی که در تخصص بهترین وکیل خانواده در تهران قرار دارد، دعاوی مربوط به ارث و میراث و وصیت متوفی است که ممکن است در برخی موارد سبب اختلافات یا پیچیدگی های مختلفی شود. از زمانی که فردی فوت می کند تا زمانی که اموال باقی مانده از او که اصطلاحا ماترک نام دارد میان ورثه اش تقسیم می شود، حضور یک وکیل خانواده در کنار ورثه و یا هر فرد دیگری که ذی نفع اموال متوفی باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع حضور وکیل و دریافت مشاوره از او به شما کمک می‌ کند تا فرایند انحصار وراثت و در نهایت تقسیم ماترک را سریع تر طی کنید.

بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد در چه زمینه هایی کار می کند

هزینه بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد

نخستین سوالی که افراد هنگام بهره مندی از خدمات حقوقی به ویژه استفاده از وکیل در پرونده های خانواده می پرسند این است که هزینه بهره مندی از خدمات حقوقی بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد چقدر است؟

در پاسخ به اینکه استفاده از بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد و یا در هر منطقه دیگر چه هزینه ای برای شما خواهد داشت عوامل مختلفی مانند نوع پرونده از لحاظ موضوع و همچنین شرایط خاص پرونده شما دخالت دارد. در واقع هزینه استفاده از وکیل در دعاوی خانواده با توجه به دشواری هر پرونده تعیین می شود. همچنین نوع خدمات حقوقی ای که به شما ارائه می شود نیز اهمیت دارد.

در گروه وکلای خانواده ما این امکان را برای مراجعان خود فراهم کرده ایم تا به طور شفاف با هزینه هر یک از خدماتی که از سوی بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد دریافت می کنند آشنا شوند و علاوه بر این امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان نیز فراهم شده است تا در نهایت اطمینان و آسودگی خاطر بتوانید از خدمات حقوقی مناسب بهره مند شوید.

لینک کوتاه

https://vakil-khanevade.com/?p=939

اشتراک گذاری این مطلب

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان مشاوره تلفنی رایگان - 02191001312