...

مراحل و شرایط وکیل طلاق توافقی در گروه وکلای خانواده

  • 1
    حق الوکاله هر طرف۲،۵ میلیون تومان
  • 2
    تنظیم صورت جلسه طلاق توافقی
  • 3
    انجام طلاق توافقی با وکالت ( حق طلاق)
  • 4
    عدم حضور طرفین در دادگاه و حتی در دفتر طلاق
  • 5
    مشاوره رایگان تلفنی طلاق توافقی
  • 6
    طلاق توافقی توسط 2 وکیل دادگستری
  • 7
    مدت زمان انجام طلاق طبق تعهد

بهترین وکیل طلاق توافقی و معرفی ۲ وکیل حاذق در این زمینه

معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

در موارد بسیاری از جمله اقدام جهت طلاق توافقی، افراد نیاز به حضور یک وکیل مجرب در امور خانواده پیدا می کنند اما نمی توانند وکیلی را که در عین تجربه و تخصص مورد اعتماد بوده و بتواند با قیمت مناسب به آن ها خدمات حقوقی ارائه دهد پیدا کنند. در این قسمت در نظر داریم تا برای پاسخ گویی به این نیاز ضروری، دو نفر از بهترین وکلای خانواده در تهران که بهترین وکیل خانواده در غرب تهران و بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد محسوب می شوند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آقای بهزاد گروسی

آقای بهزاد گروسی یکی از بهترین وکلای پایه یک در سطح تهران است که در کلیه دعاوی کیفری و حقوقی تجربه ویژه دارد. علاوه بر دانش و تخصص نسبت به حقوق خانواده، تجربه ده ساله ایشان در طرح انواع دعاوی خانواده که منجر به آشنایی کامل با رویه عملی دادگاه های خانواده و سایر مراجع رسمی ‌شده است، به شما کمک می‌ کند تا امور حقوقی خود را در نهایت دقت و اطمینان خاطر به سرانجام برسانید.

مزیت آقای بهزاد گروسی در پیگیری پرونده های حقوقی این است که پیش از طرح هر گونه دعوای قضایی، با ارائه مشاوره حقوقی رایگان و همچنین برقراری مذاکره و چانه زنی تلاش می کند طرفین را به سوی سازش و توافق سوق دهد که با توجه به پیچیدگی و طولانی بودن دعاوی خانواده در دادگاه های ایران بهترین گزینه برای هر دوی طرفین محسوب می شود.

موضوعاتی که آقای گروسی در خصوص آن ها فعالیت می کند شامل کلیه دعاوی و امور خانواده از جمله موارد زیر می شود:

  • وکالت در امور طلاق توافقی
  • وکالت در طلاق یک طرفه
  • وکالت در طلاق غیابی
  • انجام امور خانواده ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل و…

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، ضلع جنوب غربی بلوار پاکنژاد، پلاک ۱۹۲، طبقه چهارم

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۷۱۰۵۹۷

آقای سجاد روزبهانی

یکی دیگر از بهترین وکلای خانواده تهران که دارای تخصص ویژه و تجربه بسیار موفق در امور خانواده است، آقای سجاد روزبهانی است. سابقه ایشان با ده سال تجربه در طرح دعاوی خانواده و پیگیری آن ها پشتوانه بسیار خوبی برای مراجعان است که می توانند به واسطه آن به روز ترین و کاربردی ترین اطلاعات را در خصوص دعاوی خانواده و رویه عملی دادگاه های خانواده و دیگر مراجع رسمی به دست آورند. شما می توانید پیش از هر گونه اقدام حقوقی از مشاوره رایگان توسط آقای سجاد روزبهانی استفاده کرده تا بتوانید دید حقوقی بهتری نسبت به پرونده خود به دست آورید و در ادامه با کمک ایشان هر گونه اقدام مورد نیاز را در اسرع وقت انجام دهید. در ادامه بخشی از خدماتی که می توانید از آقای سجاد روزبهانی دریافت کنید آورده شده است:

 

  • تنطیم صورتجلسه طلاق توافقی
  • وکالت در تنظیم دادخواست طلاق توافقی و حضور در جلسات رسیدگی
  • وکالت در طلاق یک طرفه و غیابی
  • دریافت حضانت فرزند
  • اعسار از مهریه
  • مطالبه مهریه، نفقه و کلیه حقوق قانونی زن

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، ضلع جنوب غربی بلوار پاکنژاد، پلاک ۱۹۲، طبقه چهارم

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲

هزینه فرجام خواهی طلاق بیشتر بخوانید: هزینه فرجام خواهی طلاق چیست و چگونه است

برای انجام طلاق توافقی، هر چند الزامی به وجود وکیل نیست و ‌زوج و زوجه، خود نیز خواهند توانست مراحل راجع به طلاق توافقی را انجام دهند اما باید دانست که وجود یک وکیل طلاق توافقی متخصص و زبده، اهمیت زیادی را در روند پرونده خواهد داشت.

  • زوجین با وجود وکیل طلاق توافقی، می توانند فرایند و تشریفات راجع به طلاق را در کوتاه ترین زمان ممکن سپری کنند.
  • با وجود وکیل طلاق توافقی، دیگر الزامی به حضور در جلسات مشاوره، دادگاه و دفترخانه نخواهد بود.
  • با وجود وکیل طلاق توافقی، دغدغه زوجه نسبت به حقوق مالی پایان یافته و او این اطمینان را خواهد داشت که به حقوقی که مستحق دریافت آن است اعم از مهریه، نفقه، اجرت المثل خواهد رسید.

پس اکنون که با مزایای وکیل طلاق توافقی آشنا شدیم تصمیم گیری با شماست که امور پرونده طلاق خود را، به وکیل متخصص بسپارید و یا خود عهده دار انجام امور طلاق خویش باشید.

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟

بهترین وکیل طلاق توافقی، کسی است که تمرکز و تخصص اصلی خود را، به پرونده های خانواده، که طلاق یکی از اقسام آن است اختصاص  داده و در این حوزه تجربه کسب کرده است. این وکیل سالیان متمادی درگیر پرونده های خانواده بوده و با زوجین زیادی سرکار داشته است. پس بهتر از هر وکیل دیگری می تواند عهده دار پرونده سرنوشت ساز طلاق باشد.

معرفی ما

امروزه  پرونده های طلاق افزایش چشمگیری را در دادگاه ها داشته و زوجین زیادی را درگیر کرده است.طلاق توافقی، از شایع ترین اقسام طلاق است که اجرایش تشریفاتی را می خواهد که تبعیت از آن  الزامی است.‌زوجین می توانند برای انجام امور طلاق توافقی، شخصا اقدام کنند و یا کلیه مراحل طلاق را به وکیل متخصص در این حوزه بسپارند. در این راستا شما می توانید از خدمات گروه وکلای خانواده بهره مند شوید و کلیه مراحل طلاق توافقی خود را به وکلای متخصص و زبده ما بسپارید. جهت برخورداری از خدمات تیم ما، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت به آن اشاره شده با ما در تماس باشید.

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟

ویژگی های بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی، بایستی واجد ویژگی های باشد که مهم ترین آنها به شرح ذیل می باشد.

داشتن علم و اگاهی کافی به قوانین خانواده.

یک وکیل خوب، وکیلی است که به اصول و قوانین خانواده، آگاهی و تمرکز کافی دارد و می تواند در یک پرونده پیچیده و حساس  مثل طلاق، بهترین دفاعیات را از زوجین به عمل آورد.

تجربه و تخصص.

طلاق به دلیل ضرب و شتم و خشونت بیشتر بخوانید: طلاق به دلیل ضرب و شتم و خشونت چه شرایطی دارد؟

داشتن تجربه و تخصص شرط موفقیت یک وکیل است. بهترین وکیل طلاق توافقی ، کسی است که در حوزه دعاوی طلاق و پرونده های مشابه آن، سابقه موفقیت آمیزی داشته است.

داشتن فن بیان قوی.

اگر وکیل شما از فن بیان قوی برخوردار نباشد و مهارت سخنوری نداند قاعدتاً در جلسات مشاوره، و  دادرسی دادگاه نمی تواند از شما دفاع کند.

در نظر گرفتن مصلحت موکل.

وکیل طلاق توافقی، مصلحت زوج و زوجه را بر هر چیزی ترجیح می دهد و سعی دارد که تا حد ممکن  طلاق اجرا نشود و زوجین را به آشتی و سازش سوق دهد. اما اگر بعد از انجام مشاوره دادگاه، به این باور  برسد که زوجین تمایل به ادامه زندگی مشترک ندارند، در جهت اجرای طلاق توافقی بر اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شود تلاش خواهد کرد.

بهترین وکیل طلاق توافقی

مزایای داشتن بهترین وکیل طلاق توافقی

شما باید در انتخاب وکیل طلاق توافقی، حساسیت زیادی به خرج دهید تا بتوانید بهترین و با تجربه ترین وکیل را انتخاب کنید. با انتخاب بهترین وکیل شما از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد از جمله

۱.برای حضور در جلسات مشاوره، الزامی ندارید چرا که وکیل مربوطه، قرار است به نمایندگی از جانب شما حضور پیدا کند.

۲.حضور در جلسات دادگاه امری الزامی و از تشریفات اجرای طلاق توافقی است. اما با وجود وکیل می توان در این جلسات دادرسی حضور پیدا نکرد و انجام کلیه امور راجع به طلاق را به او واگذار نمود.

تقسیم اموال در طلاق بیشتر بخوانید: تقسیم اموال در طلاق به چه صورت می باشد؟

۳.حضور در دفترخانه ازدواج و طلاق

زوجین با دریافت گواهی عدم امکان سازش از دادگاه، ملزم می شوند که در موعد قانونی که حداکثر سه ماه است در دفترخانه  حضور پیدا کنند تا بتوانند طلاق خود را اجرا کنند. با وجود وکیل متخصص، دیگر نیازی به حضور در دفترخانه نبوده و صیغه طلاق به صرف تقاضای وکیل مربوطه اجرا می گردد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران، کسی است که به اصول و قوانین خانواده، خصوصا طلاق آگاهی دارد. و محدوده فعالیت خود را  به پرونده های طلاق، محدود کرده است. و سعی خود را دارد که با عهده گرفتن پرونده های متعدد طلاق، تجربه کسب کند. تا بتواند بهترین خدمات را به موکلین خود که زوج و زوجه هستند ارائه دهد.

چگونه بهترین وکیل طلاق توافقی را برای پرونده خود انتخاب کنیم؟

برای اقدام به جستجوی بهترین وکیل طلاق توافقی، می توان به طرق مختلفی اقدام کرد و  با مراجعه به سایت های حقوقی مختلف بهترین وکیل طلاق توافقی را جستجو نمود. آنچه که در انتخاب وکیل اهمیت دارد تجربه و تخصص اوست اگر وکیل انتخابی، سابقه درخشان نداشته باشد و در پرونده مشابه پرونده شما به موفقیت و نتیجه مطلوب نرسیده باشد قاعدتا وکیل خوبی نیست و نمی تواند عهده دار پرونده طلاق باشد.

چگونه بهترین وکیل طلاق توافقی را برای پرونده خود انتخاب کنیم؟

نتیجه گیری

ما در این مقاله به معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی و شرح وظایفی که قرار است در یک پرونده حقوقی عهده دار شود، پرداختیم. و بیان داشتیم که این وکیل، حوزه فعالیت خود را اختصاص به پرونده های خانواده که طلاق یکی از مهم ترین آنهاست داده و در این حوزه تجربه کسب کرده است. وجود وکیل متخصص طلاق، در روند پرونده تاثیر به سزایی دارد و موجب می گردد که مراحل طلاق در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

پیشنهادات

ما در تیم حقوقی وکیل خانواده، در تلاشیم که به همکاری وکلای متخصص و زبده بهترین خدمات حقوقی را به زوجینی که تصمیم دارند به موجب اجرای طلاق توافقی به زندگی مشترک خود پایان دهند ارائه دهیم. جهت برخورداری از خدمات تیم ما، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت به آن اشاره شده در تماس باشید و کلیه سوالات حقوقی خود را در حوزه طلاق توافقی با وکلای ما در میان بگذارید.

برخی از سوالات متداول

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست و چه وظایفی دارد؟

بهترین وکیل طلاق توافقی، کسی است که تجربه و تخصص کافی به پرونده های خانواده، از جمله طلاق داشته و قرار است با ورود به پرونده طلاق، بهترین دفاعیات را از زوج و زوجه به عمل آورد.

چگونه بهترین وکیل طلاق توافقی را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین وکیل طلاق توافقی، به طرق مختلفی می توانید اقدام کنید همچنین، با مراجعه به سایت حقوقی وکیل خانواده، می توانید بهترین وکیل طلاق توافقی را جستجو کنید.

لینک کوتاه

https://vakil-khanevade.com/?p=130

اشتراک گذاری این مطلب

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان مشاوره تلفنی رایگان - 02191001312