...

هزینه وکیل طلاق در گروه وکلای خانواده به چه صورت می باشد؟

استفاده از وکیل طلاق در دعاوی مربوط به طلاق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما سوال مهمی که در فرایند دریافت مشاوره و استفاده از وکیل طلاق برای بسیاری از مردم ایجاد می شود این است که هزینه وکیل طلاق چقدر است و چه بخشی از هزینه دعوای طلاق را باید به استفاده از وکیل اختصاص دهند؟

در این مقاله از گروه وکلای خانواده تلاش می کنیم تا به ویژگی ها و وظایف بهترین وکیل خانواده در دعاوی طلاق بپردازیم و به سوالات رایج مربوط به هزینه وکیل طلاق پاسخ دهیم. گروه وکلای خانواده مجموعه ای متشکل از بهترین وکلای خانواده در تهران است که با توجه به تمرکز ویژه بر دعاوی خانواده به خصوص دعوای طلاق بهترین گزینه برای ارائه خدمات حقوقی در این حوزه است. برای آشنایی بیشتر و دقیق تر با انواع گوناگون خدمات مورد ارائه توسط گروه وکلای خانواده مانند مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین کافی است با ما تماس بگیرید تا متخصصان ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

وکیل طلاق چه کسی است؟

در ابتدا بهتر است بدانیم که اصولا وکیل طلاق به چه وکیلی گفته می شود؟ وکیل طلاق به وکیلی گفته می شود که دارای تخصص و تجربه ویژه در حقوق خانواده است. دعاوی خانواده از جمله دعوای طلاق با توجه به گستردگی و پیچیدگی خود نیازمند استفاده از وکیل متخصصی هستند که در این حوزه دارای تجربه و دانش کافی باشد.

وکیل طلاق با توجه به دانش ویژه خود در حقوق خانواده و تجربه کافی در طرح این دعاوی یا دفاع در آن ها می تواند شانس موفقیت در این دعاوی را برای موکلین خود افزایش دهد. به همین دلیل ضرورت دارد به محض بروز هر گونه مشکل حقوقی و پیش از هر اقدام دیگر از وکیل مجرب در این زمینه مشاوره بگیرید و اقدامات مورد نیاز را بر اساس دانش و مهارت این وکیل اتخاذ نمایید.

در گروه وکلای خانواده می توانید با پرداخت هزینه وکیل طلاق و به تناسب نیاز خود با بهترین وکلای خانواده در تهران آشنا شده و یا در صورت اقامت در شهر یا کشوری دیگر به صورت آنلاین از وکلای مجرب این مجموعه استفاده کنید.

طلاق به دلیل خیانت همسر بیشتر بخوانید: طلاق به دلیل خیانت همسر و بررسی انواع و شرایط آن

وکیل طلاق چه کسی است

وکیل طلاق در چه اموری فعالیت می کند؟

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که با پرداخت هزینه وکیل طلاق در چه اموری می توانید از خدمات حقوقی این وکیل بهره مند شوید و به عبارت دیگر، وکیل طلاق در چه اموری می تواند به شما کمک کند؟

وکیل متخصص در طلاق همانطور که از نامش پیداست وکیلی است که در طرح و دفاع در انواع دعوای طلاق تخصص دارد و می تواند به شما کمک کند. در انواع دعوای طلاق از جمله طلاق توافقی و غیر توافقی یا یک طرفه می توانید با استفاده از وکیل متخصص در طلاق در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و علاوه بر آن احتمال موفقیت در پرونده را هم افزایش دهید.

طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که هر دوی طرفین به وقوع طلاق رضایت دارند و در خصوص آن با یکدیگر به توافق رسیده اند، این نوع طلاق هرچند آسان ترین راه طلاق است اما تشریفات خاص خود را دارد که لازم است با پرداخت هزینه وکیل طلاق و استفاده از او این تشریفات را به دقت رعایت کنید. علاوه بر این می توانید به کمک وکیل متخصص در طلاق توافق نامه ای تنظیم کنید که ضامن حقوق هر دو طرف در فرایند اجرا و ثبت طلاق باشد.

مهریه عندالاستطاعه بیشتر بخوانید: مهریه عندالاستطاعه چیست و چه تفاوتی با مهریه عندالمطالبه دارد

طلاق غیر توافقی یا طلاق یک طرفه به طلاقی گفته می شود که در آن یکی از طرفین راضی به وقوع طلاق نیست و در نتیجه دعوای طلاق روند متفاوتی از طلاق توافقی طی می کند. طلاق یک طرفه بسته به اینکه متقاضی آن زن باشد یا مرد هم از لحاظ فرایند قانونی و قضایی و هم از لحاظ هزینه وکیل طلاق متفاوت است.

در طلاق یک طرفه از سوی زن به دلیل آنکه زن حق طلاق نداشته و طلاق یک طرفه او از مرد دشوارتر است، هزینه وکیل خانواده هم افزایش پیدا می کند. در این موارد وکیل باید اثبات کند که موارد قانونی و موجه برای طلاق یک طرفه زن که در قانون مدنی ذکر شده است تحقق پیدا کرده و این امکان برای زن وجود دارد که از مرد طلاق بگیرد.

برای مثال زن بر اساس قانون در صورت اعتیاد مرد، غیبت چند ساله مرد، ارتکاب مرد به ضرب و شتم مکرر و یا موارد دیگری که به نحوی موجب ایجاد هر گونه سختی غیر قابل تحمل یا عسر و حرج برای زن باشد می تواند از مرد جدا شود، با این حال اثبات هر یک از این موارد دشواری های به خصوصی دارد که نیازمند پرداخت هزینه وکیل طلاق و استفاده از او است. اما در طلاق یک طرفه از سوی مرد به دلیل آنکه طلاق فرایند راحت تری دارد هزینه وکیل خانواده هم کمتر خواهد بود.

وکیل متخصص در دعاوی طلاق نسبت به تمامی انواع طلاق و همچنین دعاوی جانبی آن مانند مطالبه مهریه، نفقه، حضانت فرزند و … مشاوره حقوقی ارائه می دهد و تلاش می کند تا حد امکان میان طرفین توافق ایجاد کند. در صورت نیاز به اقدام قضایی و حقوقی، وکیل با پرداخت هزینه وکیل طلاق در پرونده شما اعلام وکالت کرده و به وکالت از شما در جلسات رسیدگی حضور پیدا می کند.

معامله به قصد فرار از دین مهریه بیشتر بخوانید: معامله به قصد فرار از دین مهریه و راه های اثبات آن

هزینه وکیل طلاق چقدر است؟

پاسخ به این سوال کلی که هزینه وکیل طلاق چقدر است بدون بررسی عوامل گوناگونی که بر هزینه وکیل طلاق تاثیر می گذارد امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین در پاسخ به اینکه هزینه وکیل طلاق چقدر است باید عوامل مختلفی را که در ادامه بیان می شود مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه وکیل طلاق در وهله اول به نوع خدمات حقوقی ای که ارائه می دهد بستگی دارد. برای مثال هزینه استفاده از مشاوره حقوقی از هزینه تنظیم دادخواست و حضور در جلسه رسیدگی متفاوت است. علاوه بر این، نوع طلاق و پیچیدگی پرونده طلاق هم در تعیین میزان هزینه وکیل طلاق موثر است. همانطور که گفته شد، طلاق توافقی و طلاق یک طرفه از سوی مرد نسبت به طلاق یک طرفه از سوی زن با توجه به اینکه فرایند آسان تری دارند، هزینه کمتری برای وکالت خواهند داشت. اما هزینه وکیل طلاق در طلاق یک طرفه زن به ویژه اگر زن دارای حق طلاق یا وکالت در طلاق نباشد بیشتر از حالت های دیگر است.

عامل مهم دیگر در تعیین هزینه وکیل طلاق، مرحله دادرسی است. دعوای طلاق با توجه به اهمیت خود دارای سه مرحله بدوی، تجدید نظر و فرجام خواهی است که هر یک از این مراحل از لحاظ هزینه وکیل طلاق و همچنین هزینه دادرسی با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال هزینه فرجام خواهی از حکم طلاق با توجه به اینکه دادخواست آن در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار می گیرد و به لحاظ قضایی از اهمیت زیادی برخوردار است بیشتر از سایر مراحل است.

و در نهایت یکی دیگر از عواملی که در تعیین هزینه وکیل طلاق موثر است، میزان تجربه و دانش وکیل است. در واقع هر چقدر دانش، تجربه و مهارت وکیل دادگستری بیشتر باشد هزینه استفاده از او افزایش پیدا می کند؛ زیرا با افزایش دانش و مهارت وکیلی که استفاده می کنید احتمال موفقیتشما در پرونده ای که درگیر آن هستید افزایش می یابد. در گروه وکلای خانواده می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین وکلای طلاق که دارای دانش اختصاصی و تجربه چندین ساله در طرح انواع دعاوی طلاق هستند دسترسی داشته باشید و از خدمات متنوع حقوقی این مجموعه بهره مند شوید.

هزینه وکیل طلاق در گروه وکلای خانواده

هزینه وکیل طلاق در گروه وکلای خانواده

در گروه وکلای خانواده این اطمینان را به شما می دهیم که با صرف کمترین هزینه به بهترین و با کیفیت ترین خدمات حقوقی دسترسی خواهید داشت. در گروه وکلای خانواده تلاش شده است تا مجموعه ای از بهترین وکلای متخصص در طلاق را گرد هم آوریم و انواع خدمات حقوقی را در انواع پرونده های مربوط به طلاق از طلاق توافقی تا طلاق های یک طرفه، مطالبه مهریه و نفقه و … به شما ارائه دهیم.

فرایند دریافت خدمات حقوقی مربوط به طلاق شامل ارزیابی حقوقی پرونده شما و ارائه مناسب ترین راه حل حقوقی یا قضایی همراه با اعلام هزینه وکیل طلاق به شما است. در مراحل دیگر در صورتی که نیاز به انعقاد قرارداد وکالت، تنظیم دادخواست یا لایحه و همچنین اعلام وکالت در پرونده و حضور در جلسات رسیدگی باشد اقدامات لازم در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص هزینه وکیل طلاق و خدمات مورد ارائه در گروه وکلای خانواده از جمله مشاوره حقوقی حضوری، تلفنی و آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن با متخصصان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

لینک کوتاه

https://vakil-khanevade.com/?p=1292

اشتراک گذاری این مطلب

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان مشاوره تلفنی رایگان - 02191001312